sobota, 1 grudnia 2012

Juju Aquamoist Vitamin C white washing foam [wycofano w 2013]


Skład/ INCI: Water, Myristic Acid, Glycerin, Stearic Acid, Potassium Hydroxide, Glycol Distearate, Lauric Acid, Palmitic Acid, Sodium Laureth Sulfate, Sorbitol, Hyaluronic Acid, Ascorbyl Glucoside, Carica Papaya (Papaya) Extract, Glyceryl Stearate, PEG-190 Distearate, Hydroxypropyl Methyl Cellulose, BHT, Disodium EDTA, Ascorbic Acid, Trisodium EDTA, Phenoxyetanol, Ethylparaben, Butylparaben.

Oto pianka do twarzy japońskiej firmy Juju Aquamoist z linii wzbogaconej witaminą C.
Producent obiecuje nawilżenie oraz stopniowe rozjaśnianie cery.

Ten produkt bardzo mnie rozczarował, głównie SLS-em oraz BHT w składzie, ale i rezultatem. Używając od kilku miesięcy rewelacyjnych toniku nawilżającego i esencji z tej samej serii, miałam nadzieję, iż również ten produkt będzie świetny. Zawiodłam się jednak na całej linii. Oprócz lekkiego wysuszenia cery, przy spłukiwaniu go z twarzy następuje uczucie, którego nie znoszę, a mianowicie wrażenie jakbym właśnie umyła twarz..... mydłem. Moje dłonie, zamiast ślizgać się gładko po twarzy, naciągały skórę, która wydawała się być "wypolerowana" do granic możliwości.
Poza tym, moja cera nie chciała go do końca zaakceptować, manifestując swój sprzeciw krostkami tu i ówdzie.  Jedynym plusem jak dla mnie jest wydajność produktu, już mała ilość wielkości ziarnka grochu starcza na umycie całej twarzy. Tak więc tej piance do twarzy dziękujemy, poszukiwania ideału w dziedzinie czegoś do mycia twarzy trwają.  



Tak naprawdę połowa z tego wystarczy do umycia całej twarzy.



Konsystencja: lekki krem/żel, pieni się po nałożeniu na wilgotną twarz 
Zapach: nie ma
Cena: ok. 21~25zł
Pojemność: 120g(120ml)
Dostępność: ebay.com, zagraniczne sklepy internetowe
  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Denko maj 2015

Miesiąc maj już minął (co prawda 2 tygodnie temu ale kto tam by się czepiał szczegółów), a zatem pora na kolejne denko. Zebrało się kilka r...