poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Skin79 Triple Functions Hot Pink BB Cream SPF25/PA++ (stara wersja) [recenzja + skład]

SKŁAD/ INCI: Water, Propylene Glycol, Cyclomethicone, Dimethicone, Titanium Dioxide, Isopropyl Palmitate, Talc, Butylene Glycol, Dicaprylate/Dicaprate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dipentaerythrityl Hexahydroxystearate/Hexastearate/Hexarosinate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Arbutin, Ethylhexyl Salicylate, Zinc Oxide, Magnesium Sulfate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Adenosine, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Madecassoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Nelumbo Nucifera (Sacred Lotus) Flower Water, Triclosan, Ceramide 3, Cholesterol, Lycium Chinense Fruit Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Extract, Cornus Officinalis (Japanese Cornel) Fruit Extract, Hedera Helix (Ivy) Extract, Schizandra Chinensis Fruit Extract, Dimethicone/ Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Silica, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Portulaca Oleracea (Common Purslane) Extract, Piper Methysticum Leaf/Root/Stem Extract, Disteardimonium Hectorite, Trihydroxystearin, Glycosyl Trehalose, Aluminum Hydroxide, Aluminum Stearate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Methicone, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Ubiquinone, Hydrogenated Lecithin, Phytic Acid, BHT, Fragrance, Phenoxyethanol, Propylparaben, Methylparaben, Butylparaben, Iron Oxides.


Hot Pink to jeden z najpopularniejszych kremów BB na całym świecie i jest z pewnością znany wszystkim amatorkom azjatyckich mazideł :) Osobom, które dopiero zaczynają używać produktów tego typu, jest on często polecany do wypróbowania jako pierwszy. Niektórzy twierdzą, że Hot Pink jest "przereklamowany", niemniej jednak będzie on odpowiadał sporej ilości kobiet.  

Krem ten charakteryzuje się nieco ziemistym odcieniem i różowym podtonem, przez co może nie odpowiadać osobom o silnym żółtym podtonie oraz posiadaczkom bardzo jasnej skóry. Ma nieco gęstą konsystencję i jest dosyć "tłusty", więc może być odczuwalny na twarzy w ciągu dnia. Jego zapach jest delikatny, pudrowy, nienachalny.




Swatch w zimnym świetle.
A tutaj w świetle dziennym; widać różowy podton.
Posiadam cerę o lekko żółtym podtonie, a mimo tego Hot Pink całkiem dobrze wtopił się w skórę; jednak gdy porównałam twarz z szyją w świetle dziennym, to trochę się odznaczał.
Jak widać na poniższych zdjęciach, produkt zostawia lekko "tłusty" blask po nałożeniu - osobom z przetłuszczającą się cerą przyda się puder lub bibułki matujące w ciągu dnia.


Światło dzienne.
Zimne oświetlenie.
Ten krem BB ma dosyć delikatne krycie, wyrównuje koloryt cery ale nie przykrywa większych niedoskonałości. Dobrze trzyma się przez większość dnia, nie wymaga poprawek, nie podkreśla drobnych linii czy zmarszczek. Wygląda bardzo naturalnie na twarzy.
Nie jestem w stanie ocenić, czy faktycznie rozjaśnia stopniowo cerę (dzięki zawartej arbutynie), i czy zmniejsza drobne zmarszczki (dzięki adenozynie), gdyż użyłam tylko kilku saszetek. 
Najlepiej kupować go u sprawdzonych sprzedawców, gdyż jest jednym z najczęściej podrabianych BB na świecie.

Konsystencja: dosyć gęsta
Kolor: beżowy z różowym podtonem
Zapach: lekko pudrowy
Krycie: lekkie, naturalnie wyglądające
Efekt: "tłusty" połysk
Cena: 5g (5ml) - 15zł; 15g (15ml) - 30zł; 40g (40ml) - 56zł (korea depart) 
Dostępność: polskie i zagraniczne sklepy internetowe, ebay

8 komentarzy:

  1. Jakie to nostalgiczne <3 mój pierwszy BB krem ^^ wspominam go bardzo dobrze. Nie wiem czy wróciłabym do niego, ponieważ już znalazłam swoich ulubieńców, ale ta różowa buteleczka zawsze wzbudza takie fajne uczucia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to ja się wyłamałam bo moim pierwszym był Bio Essence Platinum :P

      Usuń
  2. Dla mnie był zbyt szary na twarzy, wyglądałam w nim jakby była chora :D Teraz testuje Aqua Jelly z Holiki i to chyba jak na razie mój najlepszy krem BB chociaż z tego co czytałam to dużo dziewczyn miało co do niego mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też czytałam kilka niezbyt pochlebnych opinii na jego temat ;P Ja jak chcę potestować BB to tylko próbki, ewentualnie jeśli całe opakowanie jest śmiesznie tanie (np seria Good Afternoon Skinfooda), to kupuję w ciemno :3

      Usuń
  3. To byl moj pierwszy krem BB, ale sie z nim nie polubilam. Brzydko wygladal na mojej twarzy i szybko z niej znikal. Dla mnie bez szalu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy go próbkowałam, był fajny , ale potem cos mi sie zmienilo i kupiłam slimaka tez skin79 . Jakos bardziej mi pasuje.

    Probowalaś może kompaktu hotpinka?
    używam od tygodnia i calkiem fajnei się zachowuje, nie swieci się ( ale i tak uzywam rozswietlacza)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompaktu hot pinka nie probowalam ale przymierzam sie do zakupu innego z tej firmy...

      Usuń
  5. Niedługo rozpoczynam testowanie ;) Mam nadzieję, że się spisze.

    OdpowiedzUsuń

Denko maj 2015

Miesiąc maj już minął (co prawda 2 tygodnie temu ale kto tam by się czepiał szczegółów), a zatem pora na kolejne denko. Zebrało się kilka r...