czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowy lotion Hada Labo!

Przeglądając dziś instagram, żeby zobaczyć "co w trawie piszczy", natrafiłam na zdjęcie Agi z bloga Od teraz w Japonii, na którym to widniał nowy lotion od Hada Labo, Kiwamizu :D Czym prędzej odwiedziłam ich stronę w celu nabycia jakichś informacji o tym produkcie. 

Dowiedziałam się, że jest to produkt lekki, nie pozostawiający tłustego filmu, bezzapachowy, bezbarwny, delikatnie zakwaszający, zawierający prawie wyłącznie minerały, a konkretnie zasadowe związki:
- wapnia
- magnezu
- cynku
- miedzi
- potasu
- sodu,
a do tego nawilżające aminokwasy: argininę oraz betainę.

Nie rozumiem tylko, dlaczego w materiałach reklamowych producenci twierdzą, że jest bez alkoholu, a tymczasem na trzecim miejscu w składzie stoi jak byk etanol (Alcohol Denat.) :/ Bardzo nie lubię takiego robienia z ludzi bezmózgich idiotów, którzy nie umieją czytać. Niespodzianką jest to, że nie ma w nim kwasu hialuronowego.
A oto pełny skład dla zainteresowanych:

INCI: Water, Butylene Glycol, Alcohol Denat., Glycerin, Diglycerin, Copper Gluconate, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Calcium Chloride, Potassium Chloride, Sodium Chloride, Arginine, Betaine, Xanthan Gum, Polysorbate 20, Disodium Succinate, Succinic Acid, Methylparaben. 

Jak tylko skończę obecny tonik, chyba położę swoje łapy na Kiwamizu :p W składzie nie ma rzeczy, która zazwyczaj występuje w produktach HL, a która powoduje u mnie wypryski, więc chętnie go wypróbuję. 

A czy Wy jesteście zainteresowane tym tonikiem?
 

14 komentarzy:

  1. Dawno nie było żadnych nowości w tej marce :) Szkoda tylko, że alkohol tak wysoko w składzie, u mnie powoduje zaczerwienienie i ogólnie źle reaguję na ten składnik w tonikach czy kremach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też ale w przypadku lotionów mojej skórze to nie przeszkadza.

      Usuń
  2. jak go znajde jeszcze raz w drogerii to kupie, bo...coz zauwazylam, ze konczy mi sie lotion! ( Juju z vit C) coz za zbieg okolicznosci... ;D i jest tanszy niz regularne lotiony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jak zaczniesz go używać, to daj potem proszę znać, jakie wrażenia! :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem, czy go pozytywnie ocenisz po zakupie :-)
    Bo akurat ty jesteś wybredna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwas hialuronowy powoduje u Ciebie wypryski? Ja tak właśnie podejrzewam u siebie, ale teza wydaj mi się cokolwiek szalona...;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie, nie! :D To PPG Methyl Glucose Ether, czy jakos tak. Jest w wiekszosci produktow HL, w tym we wszystkich lotionach, oprócz Kiwamizu wlasnie.

      Usuń
    2. Tak myślałam... Zresztą może to i lepiej;D No i znowu zostaję sama z moją dziwną hipotezą... co ciekawe robiło mi się tak nawet po czystym z zsk czy mazideł- wszędzie tam gdzie jest ten wielkocząsteczowy, który i tak nie przenika nigdzie;/

      Usuń
    3. Nie wiem, jak w HL, ale sztandarowy lotion Juju Aquamoist ma zarówno wielko-, jak i małocząsteczkowy kwas hialuronowy. Dla mojej cery nadaje się on jednak tylko zimą, na pozostałe pory roku jest zbyt nawilżający (powoduje przetłuszczanie).

      Usuń
  5. właśnie do mnie przyjechał :D ale dostała mi się wersja z... Hello Kitty 0o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ufff, bo w pierwszym momencie spanikowałam xD
      tylko czy Twój ma z lewej Hello Kitty a z prawej kokardkę? Bo tylko taki wypatrzyłam w Google, a mój ma z prawej HK, a z lewej myszkę i kotka. Zamawiałam od sugoi-desho, mam nadzieję że będzie ok...

      Usuń
    2. Tak, mój ma z lewej HK, a z prawej kokardkę, spójrz: http://instagram.com/p/tpSGhzxntq/?modal=true. Skoro kupowałaś od sugoi-desho, to ja bym była spokojna o oryginalność produktu.

      Usuń

Denko maj 2015

Miesiąc maj już minął (co prawda 2 tygodnie temu ale kto tam by się czepiał szczegółów), a zatem pora na kolejne denko. Zebrało się kilka r...